قدس آنلاین - یزد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت : تکمیل پروژه های مسکن مهر استان یزد با ساخت و ساز قوی که در آن ها به کار گرفته شده نشان از هماهنگی و همدلی مجموعه ها و واحدهای خدمات رسان فعال در این موضوع است.

فرآیند مسکن مهر در استان یزد نماد یک الگوی موفق است

به گزارش قدس آنلاین از یزد،  احمد اصغری مهرآبادی در ششمین آئین افتتاح رسمی مسکن مهر استان اظهارداشت : یزد در ردیف استان هایی است که امید داریم تا پایان امسال بتوانیم جشن تحویل تمام واحدهای مسکن مهر را در آن برگزار کنیم و واحدهای مربوط به تمام متقاضیان آماده بهره برداری شوند.
وی افزود: علی رغم وجود تنگنا ها و مشکلاتی که دولت با آن مواجه است توجه ویژه به اتمام پروژه های مسکن مهر صورت گرفته  و اگر این مشکلات نبود تا پایان سال 94 پروژه مسکن مهر به اتمام می رسید، اما با این شرایط تا کنون 765 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است.
مهرآبادی خاطرنشان ساخت : با توجه به اینکه در بعضی موارد مکان یابی درست انجام نشده و برای مردم و دولت تدبیر و امید مشکلاتی ایجاد شده است اما دولت برای رفع مشکلات مردم تمام راهکارها و هماهنگی های لازم را به کار گرفته است.
گفتنی است تا به امروز بالغ بر 17 هزار واحد مسکن مهر در استان یزد به بهره برداری رسیده و  با پیگیری های انجام شده در دولت تدبیر و امید  واحدهای باقی مانده  نیز با پیشرفت 95 درصدی همراه  است و در جریان تکمیل قرار دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.